четверг, 21 июня 2012 г.

Портфоліо проекту



ПОРТФОЛІО ПРОЕКТУ

Назва проекту

Життя дається тільки раз


Назва навчальної теми

Створення й показ слайдових презентацій

Основний та другорядні навчальні предмети

Інформатика
Основи здоров’я (варіативна складова)

Вік учнів, клас

10 клас, 15 років


Стислий опис проекту

Проект розроблений для учнів 10 класу, предмет – Інформатика, тема – Створення й показ слайдових презентацій.

Учні досліджують стан здоров’я учнів закладу та наявність у старшокласників шкідливих звичок. В процесі виконання проекту формується позитивне ставлення до здорового способу життя


План


Навчальні цілі

Після закінчення виконання проекту учні зможуть:
створювати та демонструвати слайдові презентації з додаванням рисунків, діаграм, анімації.
В учнів формуються вміння:
здійснювати пошук інформації з допомогою різних джерел,
аналізувати отримані дані, 
використання сильних сторін інших для досягнення спільної мети,
ефективно розподіляти час для виконання проекту,

навички здорового способу життя.


Опис оцінювання

На початку роботи учні заповнюють З-Х-Д таблицю, що дозволить визначити актуальність запропонованої теми для даних учнів, працюють з списками пріоритетів щодо засад здорового способу життя.

Протягом всього терміну виконання проекту використовуються звіти про виконання проекту, завдяки методу спостереження груп, учні роблять самооцінку власної та спільної роботи. За допомогою контрольного списку оцінювання процесу дослідження, учні оцінюють рівень проведення власної  дослідницької роботи. Організовуються зустрічі-консультації, мета яких забезпечення зворотного зв’язку, отримання пропозицій, допомогти із плануванням наступних кроків.

Наприкінці проекту
За допомогою форми «Оцінювання мультимедійної презентації», вчитель оцінює готовий проект учнів.
За допомогою форми «Оцінювання роботи групи» під час захисту робіт учні оцінять діяльність кожної з груп.

За допомогою форми «Оцінювання презентації» кожен учень має оцінити свої досягнення.



Діяльність учнів

На початку виконання проекту:
вчитель –розповідає про метод проектів, створює та демонструю учням буклет (з метою зосередження уваги проблемі), демонструє вхідну презентацію і пропонує учням індивідуально заповнити таблицю ЗХД – що вони знають і чому хочуть навчитись, що для них цікаво. Знайомить учнів з комп’ютерними презентаціями, їх призначення, програмними і технічними засобами, призначеними для створення і демонстрації презентацій, навчає учнів створювати просту презентацію, додавати анімацію зміни слайдів, вірно добирати стильве оформлення відповідно до теми презентації;
учні – учні проходять онлайн-опитування (з’ясовуючи важливість даної проблеми для них);
формулюють загальну тему проекту на основі цікавої та актуальної проблеми згідно з навчальною програмою, визначаються з можливими напрямками роботи й за допомогою вчителя розподіляються на 4 групи за ролями. Кожна група отримує завдання:
Група 1 «Журналісти» - проводить опитування за «Опитувальником для групи 1» серед учнів 9-10 класів закладу, обробляє та аналізує отримані результати, які представляє у вигляді діаграм.
Група 2 «Медики» - разом з медичною сестрою, проводить моніторинг стану здоров’я учнів 7-8 та 9-10 класів за результатами медичних оглядів, результат представляє у вигляді діаграми.
Група 3 «Пошуковці» -  з допомогою Інтернет, визначають чинники, які впливають на стан здоров’я людини.
Група 4 «Художники» - виконують агітаційний плакат «Ми за здоровий спосіб життя» з допомогою графічних редакторів.
Учні складають план роботи в групах і прогнозують кінцевий результат. Учні ознайомлюються з законом про авторське право з метою дотримання вимог щодо копіювання текстів діалогів спілкування в соціальних мережах та усних діалогів

Під час виконання проекту:
вчитель – допомагає виправляти помилки й стимулює                            діяльність групи;
консультує учнів щодо створення слайдів презентації за допомогою майстра автовмісту та шаблонів оформлення, додавання анімаційних ефектів до об’єктів слайда, демонстрації презентації у різних програмних середовищах;
зазначає, які зображення, музику й інші матеріали і з якою метою можна використовувати без згоди автора, а що – тільки зі згодою або посиланням на джерело.
учні –  постійно використовують інтернет ресурси (пошук інформації, висвітлення результатів дослідження на сайті закладу, спілкування) ;
проводять дослідження та створюють 2-5 слайдів спільної презентації у визначеному стильовому оформленні.

В кінці виконання проекту  учні створюють одну слайдову презентацію, яку демонструють  на годинах спілкування у 7-8 класах

Відомості про автора

Галицька Ірина Вікторівна


Фах   

Викладач математики та інформатики


Навчальний заклад  Золочівська гімназія №1 Золочівської районної державної адміністрації Харківської області
смт Золочів, Харківської області

Контактні дані

Відомості про тренінг
Дати проведення тренінгу     
18-22 червня 2012 року

Місце проведення тренінгу
КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»

Тренери  Василенко Юлія Миколаївна


8 комментариев:

  1. ♥ дуже важлива на сьогоднішній день проблема проекту
    ♥ цікаве подання матеріалу
    ♥ гарні питання опитувальника
    ♦ як вийти з положення, коли нема в школі медсестри?
    ☼ Продовжуйте працювати в цьому ж напрямку. Дякую

    ОтветитьУдалить
  2. Дякую за коментар. В закладі обов'язково є людина, що відповідає за проходження медичних оглядів учнів. Тоді відповідну інформацію можна отримати у неї.

    ОтветитьУдалить
  3. Дуже цікава тема, вона вчить дітей цінувати своє життя.

    ОтветитьУдалить
  4. Сподобались Ваші опитувальники: як зміст, так і оформлення.

    ОтветитьУдалить
  5. Сподобалося, як прописана діяльніть учнів. Але при перегляді презентацій у мене чомусь частина слайдів з арабським шрифтом... Це ще в кого є???

    ОтветитьУдалить
  6. Дуже цікаве опитування!!! Сподобалися зміст та оформлення.
    З переглядом презентації в мене теж проблема, як і у Юлії (хоча я под лояльним Хромом). Може проблема після конвертації у PDF...

    ОтветитьУдалить
  7. цікава тема, філсофська її можна використовувати на різних етапах навчання дітей.

    ОтветитьУдалить